10.9.2011

...

Joskus miettii mihin mua muka tarvitaa, pitääkö musta muka joku? Nolaan itteni joka Päivä,ja kaikki nauraa mulle. Eiks kaikille ois parempi jos kuolisin. Kaikki tuntee joskus niin. Se vaan on, tuntuu kun kukaan ei välittäis, Tuntuu kuin ketään ei kiinnostais. Kaikki sanoo "Koita jaksaa" mut nei tiedä vittuakaan miltä tuntuu. Sitä tulee kaikkia ikävä, tuntuu kuin kaikki ois perseestä. On vaan sellanen olo. Tekee mieli vaan sanoo hyvästi kaikill. Tekee mieli lähtee, johonki kauas, ehkä pois maan päältä, ehkä lentää siivillä ylös.
"En oo kaunis, oon ruma, en oo laiha, oon tyhmä, en oo fiksu, oon yksin, enoo hyvä, oon paha"

Joskus miettii miten kukaan pärjäis ilman mua, miten joku vois olla rakastamatta. Kaikki ihailee mua joka päivä, ja kaikki kuolaa mua. Eiks ois kauheeta jos kuolisin? Kaikki tuntee joskus niin. Se vaan on, tuntuu kuin kaikki välittäis, tuntuu kuin kaikkia kiinnostais. kaikki sanoo et oot "niin ihana" mut nei tiedä vittuakaan miten ihana oon kokonaisuudessani. Sitä ei oo ketään ikävä, koska kaikilla on mua ikävä. on vaan sellanen olo. Tekee mieli vaan sanoo rakastakaa mua kaikki! Tekee mieli, mennä, minne haluun, ihan minne vaan, kaikkien kanssa joka paikkaan. "En oo ruma, oon kaunis, en oo läski, oon laiha, oon fiksu, en oo tyhmä, en oo yksin, oon hyvä, en oo paha"

^Kaikista tuntuu noin (molemmat) mut kukaan ei oo täydellinen, kaikissa on hyviä puolia. Kaikissa on virheitä. kaikissa on jotain hienoa.
Kunnioittakaa itseänne sopivasti, ei liian vähän ei liian paljon. RAKASTAKAA ITSEÄNNE!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vippaa Toki kommentti :)