25.9.2011

life is life





aluspaita (valkone) = gina tricot 9,95
Housut = gina tricot 29,95
Neule joku h&m ikivanha :)
Paita H&M = 7,95
Heippistä!
Ei oo tullu kirjoteltuu nyt. En vaa kertakaikkiaan ehdi tai jaksa kirjotella mitään turhaa kakkaa. No mitäs täs nyt sit on tapahtunu? No yks jätkä väitti rakastavansa mua ja sit alko mun pff :än kaa (: juu sellasii ne jätkät vaa tuppaa nykään olemaan. Mun tunteet noitten jätkien suhteen on aika sekavat. Tykkään nyt just monist jätkist vähän. En vaa osaa päättää kenest tykkään eniten. 

Eilen menin sellaseen partion Woomal tapahtumaan. Oikeesti meil ois pitäny olla kouluu koska 5.12 ei sit tartte mennä kouluun. Mut anoin sen vapaaks. Muut vaan kiersi jotai pururataa muitte afrika laste hyväks :DD
Onhan se ihan tärkeetä muttei oikee mun innostus oo kiinnostunu kiertämään mitään vammast pururataa jotai 7 kertaa ympyrää :dd Ku en kuitenkaa oo mikään koira :dd

No joo sit vähän kouluun. Oli eka matikan koe. Sit tuli käteen sellanen mukava 6 ½. Kyl täytyy sanoo et vähän ketutti. Sit yks meijä luokkalainen hikke nimeltää Liisa tuli hiaman nauramaan minulle ja Anniinalle kun saatii sellaset. Teki miele vetää käkättimee (=turpaan) Saatii vaa nähä ne ettei sit viety kotiin niitä. No sit ku saatii viedä kotiin jäätiin Jennan kanssa kattelee niitä välkäks. Päätettii ettii sielt joku virhe. Ihan sama mikä mut joku. Ihan toisiks viimeses tehtäväst sit löydettiin. Ja kaiken kukkuraks sainkin 7- enkä 6½ :DDD se oli hauskaa :DD

Sit ens viikonloppun lähen Tipsundiin ! :DD jeeejeeeee ! tuleee parastaaa 1 ♥
Ja sain muuten uudet farkut jotka on tossa kuvassa :DD

Mut niinku huamaatte mun jutuista mun elämäni on aika monimutkaista. Mikään ei oikeen mee niinku suunnittelee. _TOIVON_ et te lukijat luette tätä blogii ja kommentoikaa (Y) :)

terkuin 
-erikanne 1

1 kommentti:

  1. Tykkäsin tästä postauksesta c: !
    && kivat kuvat :'>

    tropicalinpicland.blogspot.com

    VastaaPoista

Vippaa Toki kommentti :)